Keppihevoset

Kevään kepparikisan osallistujat palkintojenjaossa. Kiitos kilpailijoille

Keppihevoskerhossa ei hoideta eläviä poneja, eikä oleskella tallissa. Kerholaiset eivät tarvitse ratsastustaitoa tai aiempaa tietoa poneista. Kerho sopii kaiken ikäisille tytöille ja pojille. Kerholaiset ovat aiemmin olleet 7-14 -vuotiaita. Kerhoa vetävät koulutetut kepparikoutsit. Kerholaisia ei ole vakuutettu. Ratsastusseura Skaran jäsenyys sisältää tapaturmavakuutuksen. Mikäli kerholainen ei ole ratsastusseuran jäsen, tulee tapaturmavakuutuksen olla kunnossa. Ratsastusseura Skaran jäseneksi voit liittyä täällä.

Kepparikerhossa harjoitellaan keppihevosilla monipuolisesti kaikkia ratsastuksen lajeja: kouluratsastusta, esteratsastusta ja hypätäänpä maastoesteitäkin. Joskus kepparikerhossa voidaan myös askarrella keppareille varusteita.  Kerhossa ulkoillaan säällä kun säällä, joten varusteet sen mukaan.

Kerho on maksullinen.
Kerhomaksu on 20e jos kerholainen kuuluu Skaraan. Muilta maksu on 30e.

Kevätkaudella 2024 tulossa kepparikerho sunnuntaisin klo 12-13.
Kerho on TÄYNNÄ

Lisätietoja kepparitoiminnastamme antaa Hanna Seiro: Hanna.seiro (at) gmail.com