Liity seuramme jäseneksi alla olevan linkin kautta.

Valitse seuraksi Ratsastusseura Skara ry. Seuramme jäsensihteeri vahvistaa liittymisesi.

Tervetuloa jäseneksi aktiiviseen seuraan, jossa on hyvä yhteishenki!

Jäsentietojen käsittely Ratsastusseura Skarassa

EU:n tietosuoja-asetukseen liittyen infoa jäsentietojen käsittelystä omassa seurassamme ja SRL:ssä.

Ratsastusseura Skara ry on Suomen Ratsastajainliiton SRL:n jäsenseura

Jäsenseurojen jäsenet saavat seuran omien etujen lisäksi Suomen Ratsastajainliiton kautta mm. urheiluvakuutuksen ja 8 kertaa vuodessa ilmestyvän Hippos-lehden, oikeuden kilpailu- ja toimihenkilölisensseihin, merkkisuorituksiin ja muihin jäsenetuihin.

Perheenjäsenen maksu sisältää muut henkilöjäsenten jäsenedut paitsi Hippoksen, toimihenkilöoikeuden ja oikeuden A-kilpailulupaan.

Lisää jäseneduista voit lukea Ratsastajainliiton sivuilta kohdasta jäsenedut. Lisätietoja vakuutuksesta täältä.

Jäsenmaksut 2024

Ratsastusseura Skara ry:n jäsenmaksu vuonna 2024 säilyy samana kuin edellisenä vuonna, myös seuran jäsenmaksuosuus on sama kuin edellisenä vuonna:

Seniorijäsen             69 €
Juniorijäsen              59 €
Senioriperhejäsen    43 €
Junioriperhejäsen     38 €

Seuran jäsenmaksusta suurin osa eli 80 % menee Suomen Ratsastajainliitolle ja loppuosa omalle seuralle. Alla Suomen Ratsastajainliiton seuralta perimät jäsenmaksut, jotka siis sisältyvät edellä mainittuihin vuoden 2024 jäsenmaksuihin.

SRL:n jäsenmaksut  vuodelle 2024

SRL seniori56 €
SRL juniori49 €
SRL perhejäsen seniori28 €
SRL perhejäsen juniori

Muita jäsenetuja:

Seuramme jäsenillä on ensisijainen oikeus osallistua seuramme järjestämiin tapahtumiin ja aina myös muita pienemmällä osallistumismaksulla. Seura kustantaa jäsentensä suorittamat ratsastus- ja hevostaitomerkit.