Skarassa tapahtuu keväällä 2020

28.1.2020

Ratsastusseura Skaran uusi hallitus kokoontui tammikuun alussa suunnittelemaan vuotta 2020. Hallitus päätti, että jäsenten kilpailemista tuetaan maksamalla heille kilpailuluvan hinta takaisin. Seura myös järjestää tuettuja valmennuskursseja eri lajeissa. Suunnitteilla on alkuvuodelle kursseja niin este-, koulu- kuin kenttäratsastuksessakin. Kurssiaikatauluista ja -paikoista tiedotetaan seuran nettisivuilla ja sometileillä (Instagram ja Facebook). Tuttuun tapaan seura järjestää myös huippusuosittuja hevostaitokerhoja Ratsastuskeskus Viikissä.

Laita seuraavat päivämäärät jo kalenteriin. Tarkempaa tietoa kaikista tapahtumista julkaistaan lähempänä tapahtuma-ajankohtaa seuran nettisivuilla ja sometileillä:

la 29.2. Onnistunut kouluratsastusrata eri tasoilla -demo, Ratsastuskeskus Viikki. Master-opettaja Kristiina ”Pisku” Hurmerinta kertoo kolmen eritasoisen (Helppo C, Helppo B, Helppo A) esimerkkiratsukon avulla, millaisiin asioihin kullakin tasolla tulee kiinnittää huomiota onnistuneen suorituksen aikaansaamiseksi. Miten eroavat vaatimukset esimerkiksi hyvistä teistä tai ratsun kuuliaisuudesta Helppo C- ja Helppo B -tasoilla? Millaisilla pienillä muutoksilla saat hurmattua koulutuomarin ja parannettua prosenttejasi? Tule kuulemaan ja nappaamaan vinkit talteen ennen kisakauden alkua!

la 29.2. Ratsastusseura Skaran kevätkokous, paikka ilmoitetaan myöhemmin. Kaikki jäsenet ovat tervetulleita kevätkokoukseen!

to 21.5. Kepparikenttäkisat, Ratsastuskeskus Viikki. Keppariratsukot kisaavat helatorstaina paremmuudesta koulu-, este- ja maastoesteradoilla.

ma 29.6. Seuramestaruuskilpailut kouluratsastuksessa, Ratsastuskeskus Viikki. Seuramestaruuskilpailut järjestetään harjoituskilpailuna, ja mestaruus ratkotaan tasoilla Helppo C, Helppo B ja Helppo A. Parhaat prosentit keränneelle seuramestarille ja palkintopallisijoille ratsastaneille tavoittelemisen arvoiset rahapalkinnot!

ma-ti 29.-30.6. Minikenttäratsastuskilpailut, Ratsastuskeskus Viikki. Harjoituskilpailuissa pääset kokeilemaan kuninkuuslajia pienillä esteillä keskellä kaupunkia.

Tervetuloa mukaan!