Skaran pikkujouluja vietettiin lauantaina 30.11. iloisissa tunnelmissa. Jouluruoka maistui, ratsastusmerkkejä oli suoritettu vuoden aikan paljon, palkintoja jaettiin ja joulumuorikin vieraili. Kuvia kuvagalleriassa.

30.11.2013

Palkitut tuulettavat, kuva: Liisi Myllykangas

Ratsastusmerkkejä jaettiin perusmerkin, C-merkin, aikuisratsastusmerkin ja A-merkin hyväksytysti suorittaneille. Merkin suorittaneet, jotka eivät päässeet juhlaan, voivat ottaa yhteyttä Janna Pietikäiseen merkin toimittamiseksi.

Olimme anoneet SRL:n kilpailusuorituksiin perustuvia merkkejä seuramme ansioituneille ratsastajille. Pronssimerkin saivat

Camilla Bäckström
Eeva Johansson
Neea Kalmi
Lotta Kuosmanen
Jonna Mella

Hopeamerkki myönnettiin Rakel Aarnio-Wihurille.

Viikin ponitallin opettajien esityksestä vuoden poniratsastajaksi valittiin Alma Näveri ja vuoden talliapulaiseksi  Julia Jäkärä.

Seuran huomionosoitus usean vuoden ponikerhojen ohjaamisesta, seuran tapahtumien järjestämiseen osallistumisesta ja tallin hyvän hengen luomisesta luovutettiin Carolina Husulle ja Jenni Katajarinteelle.

Seura arvostaa ratsastajiemme menestystä kansallisen ja aluetason mestaruuskilpailuissa. Huomionosoituksena saavutetusta hopeasijasta Etelä-Suomen alueen henkilökohtaisessa nuorten ratsastajien esteratsastuksen aluemestaruuskisassa luovutimme korulahjan Camilla Bäckströmille.

Rehdin kilpailijan Funny Express -kiertopalkinto luovutettiin Elsi Norhiolle.

Ratsastusseura Skara onnittelee kaikkia merkin ja huomionosoituksen saaneita!

Lisää kuvia pikkujoulusta löydät kuvagalleriasta.