Hiihtolomalla Maarit Suortin istuntakurssi

9.2.2021

Tervetuloa Skaran tukemalle istuntakurssille!

Hiihtolomalle tulossa Ratsastusseura Skaran ja Ratsastuskeskus Viikin yhteistyössä järjestämä kouluratsastuksen istuntakurssi.

Kurssille ovat tervetulleita kaikki Skaralaiset ratsastajat (junnut ja sennut) HeC- tasosta eteenpäin, osallistua voi omalla hevosella

tai Viikin asiakkaat opetusponeilla. Kurssilla keskitytään korjaamaan erityisesti ratsastajan istuntaa ja vaikuttamaan näin hevoseen paremmin ratsastajan omalla tasolla.

Kurssin vetäjänä on Maarit "Repe" Suortti, joka on koulutukseltaan ratsastuksen Master-opettaja sekä fysioterapeutti. Repellä on laaja kokemus ratsastuksen opettamisesta eri tasoisille ratsastajille ratsastuskoulussa ja muualla.

Skara tukee kurssia 30€/h.

Yhden tunnin hinta on ratsastajalle (sis. opetuksen ja ponivuokran) yksi rästi (sennukortilla), 5 € + yksi rästi (junnukortilla), 12 € + yksi rästi (yökyöpeli/talentkortilla). 5€/12€ maksetaan käteisellä ratsastuskoululle kurssin yhteydessä, varaathan tasarahan.

Omalla hevosella tuleville hinta on 30€/20€ on 2/3 ratsukon ryhmissä, Skaran tuki huomioiden. Omalla hevosella tulevat saavat tunnista laskun Repeltä.

Kurssin ajankohta on 25.2 ja 26.2. Tunnit sijoittuvat aamupäivään ja iltapäivään ennen klo 16 (to) ja ennen klo 15 (pe).

Kurssiin kuuluu kaksi ratsastuskertaa.

Ryhmät jaetaan tason mukaan.

Ilmoittautuminen 22.2. mennessä tekstiviestillä numeroon 050-5711008 (ratsastuskoulun puhelin). Huom! Ilmoittautuminen on sitova. Peruutukset ilmoittautumisajan sisällä. Tämän jälkeen peruutus vain lääkärin /eläinlääkärin todistuksella, muutoin maksat kurssin joka tapauksessa.

Mainitse viestissä:

1. Oma nimi

2. Hevonen, jolla tulet kurssille tai tulen ratsastuskoulun hevosella.

3. Arvio tasosta, esim. HeC, HeB.

4. Aikataulutoiveet

5. Sähköpostiosoite

Huomioithan, että kurssille osallistuaksesi sinulla tulee olla Skaran jäsenyys voimassa.

Tervetuloa kurssille!