Huomionosoitukset skaralaisille vuonna 2020

22.12.2020

Huomionosoitukset skaralaisille vuonna 2020

Tavallisesti Skara on jakanut vuoden aikana ansioituneille jäsenilleen huomionosoituksia pikkujouluissa. Tänä vuonna pikujouluja ei ollut, mutta skaralaiset ovat silti pärjänneet hyvin kilpailuissa, olleet aktiivisia seuratoimijoita ja suorittaneet ahkerasti ratsastus- ja hevostaitomerkkejä.

Tänä vuonna Skara jakaa huomionosoituksina Skara-logollisia loimia, huopia ja takkeja kilpailuissa ansioituneille viidelle skaralaiselle. Skara-tuotteen saavat myös vuoden poniratsastaja ja vuoden talliapulainen Ratsastuskeskus Viikissä sekä neljä aktiivisesti seurassa toiminutta.

Hevostaitokerhoissa jaetaan jälleen huima määrä hevostaitomerkkejä ja lisäksi suklaarasioita kahdelle värisuoran suorittaneelle. SRL:n ratsastusmerkkejäkin on suoritettu taas paljon, ja tänä vuonna ratsastussuorituksista on kolme skaralaista saamassa myös pronssisen ratsastusmerkin. Pronssisia ansiomerkkejä seuratoiminnasta tulee Skaraan tänä vuonna kaksi.

Hevostaitomerkit jaetaan kerhojen päätteeksi ja ratsastusmerkit toimitetaan merkin suorittaneille. Muita huomionosoitusten saajia on informoitu henkilökohtaisesti ja heille toimitetaan huomionosoitukset erikseen sovitusti.

Onnea huomionosoitusten saajille ja menestystä kaikille skaralaisille vuodelle 2021!