Estevalmennuskurssi - valmentajana Aki Karhapää

18.11.2020

Estevalmennuskurssi – valmentajana Aki Karhapää

Ratsastusseura Skara järjestää yhteistyössä R & K Eventing Sportin kanssa estevalmennustunteja Poni-Haan maneesissa Vantaalla 12.12-13.12.2020.
Ryhmiä järjestetään tasosta 80cm ylöspäin.

Kurssi sisältää kaksi estetuntia ja teoriatunnin. Yhden ratsastustunnin hinta on yhteensä 180€ (sis. alv), joka jaetaan tasan jokaisen tunnin osallistujien kesken, ja maksetaan Akille käteisellä tunnin yhteydessä.

Kurssin kokonaishinnaksi tulee 90-120 € (sis. alv) / ratsukko osallistujamäärän mukaan. Ilmoittautumalla kurssille ratsastaja sitoutuu maksamaan kurssista oman osuutensa, joka määräytyy osallistujien mukaan. Mikäli haluat maksusta kuitin, ilmoita asiasta etukäteen Akille 040-7397971.

Valmennustunnit sijoittuvat lauantai-iltaan klo 17.30 alkaen ja sunnuntai aamuun klo 8 alkaen.

Valmennuksiin on rajallinen määrä paikkoja.

Ratsastuksen lisäksi valmennuksen yhteydessä on teoriatunti, joka käsittelee kilpailukalenterin suunnittelua.

Teoria on avoin ja ilmainen kaikille skaralaisille sekä valmennukseen osallistuville. Teoriaan on mahdollista osallistua myös etäyhteyden kautta. Mikäli haluat osallistua etäyhteyden kautta, laita sähköpostilla oma nimesi sekä ratsastusseura sanna.ostrovskij@outlook.com 7.12. mennessä. Ilmoittautuneet saavat sähköpostilla linkin, jonka kautta pääsee seuraamaan teoriatuntia.

Ilmoittautumiset estevalmennuksiin Kristiina Hurmerinnalle 050-5676835 (Whatsapp tai tekstiviesti) 7.12. mennessä. Huom! Ilmoittautuminen on sitova, eli ilmoittautumalla sitoudut maksamaan kurssin. Mahdolliset peruutukset ilmoittautumisajan sisällä, mikäli peruutus tulee tämän jälkeen, maksat kurssista täyden hinnan. Ilmoittautumalla kurssille hyväksyt ehdot.
Mainitse ilmoittautuessa ratsastajan nimi, ratsukon taso rataesteillä, ratsastajan ratsastusseura sekä sähköpostiosoite, johon haluat lisätiedot kurssista.

Lisätiedot kurssista sekä aikataulu ja ryhmäjaot lähetetään kurssilaisille sekä teoriaan osallistuville sähköpostilla ilmoittautumisen päätyttyä.
Tervetuloa kurssille!