Yhteystietojen päivitys

21.10.2020

Muoviset jäsenkortit poistuvat käytöstä ensi vuodesta alkaen. Jäsenkortin sijaan jäsenillä on mahdollisuus tarkastella jäsenrekisteriin tallennettuja tietojaan, muokata omia yhteystietojaan ja tulostamaan laskuja SRL:n jäsenhuoneesta. Jäsenhuoneesta löytyy myös liiton yhteistyökumppaneiden tarjouksia ja muuta jäsenille suunnattuja materiaaleja.

Jäsenhuoneen ensimmäisen sisäänkirjautumisen yhteydessä ohjelma lähettää henkilökohtaisen salasanan jäsenen sähköpostiin. Jos jäsenen sähköposti osoitetta ei ole tallennettu jäsenrekisteriin, salasanan tilaus epäonnistuu. Kaikilla jäsenillä tulee olla yksilöity sähköpostiosoite. Huomioithan, että kaikilla saman perheen jäsenillä tulee olla oma erillinen sähköpostiosoite.

Keräämme nyt jäsenten sähköpostit ja tarvittaessa muut yhteystiedot, jotta siirtymä tapahtuisi mahdollisimman sujuvasti.

Yhteystietojen päivitys tapahtuu seuran nettisivuilla sijaitsevan lomakkeen kautta. Jäsenasiat -> päivitä yhteystietosi