Skara järjestää ensiapukoulutusta yli 13-vuotiaille jäsenilleen. Ilmoittaudu heti!

18.6.2019

Osaatko auttaa hädässä? Kiinnostaako ensiaputaitojen oppiminen?

Ratsastusseura Skara tarjoaa kaikille vähintään 13-vuotiaille jäsenilleen mahdollisuuden suorittaa Suomen Punaisen Ristin Ensiapukurssi EA1, joka antaa perustiedot ja -taidot auttaa hätätilanteessa ja tavallisimmissa sairaus- ja onnettomuustilanteissa. Ensiapukurssi EA 1 on voimassa kolme vuotta. Kiinnostuneiden määrästä riippuen joko järjestetään seuramme jäsenille oma kurssiryhmä tai halukkaat voivat valita itselleen sopivan ajankohdan SPR:n kaikille avoimista ensiapukursseista.

Vastineeksi ensiapukurssista Skara edellyttää osallistumista kahden tapahtuman järjestämiseen tulevan vuoden aikana. Toimihenkilötehtäviä on monenlaisia, ja ne vievät yleensä noin puoli päivää ja ovat varsin kevyitä. Voit esimerkiksi tulla paistamaan pipareita seuran pikkujouluihin tai pitämään buffetia seuran järjestämiin ratsastuskisoihin. Kaikille löytyy varmasti sopiva tehtävä eikä ennakko-osaamista vaadita!

Jos kiinnostuit, ilmoittaudu viimeistään 30.6. osoitteeseen ratsastus.skara@gmail.com. Laita sähköpostisi otsikoksi "Ensiapukurssi EA1". Ilmoittautuneet saavat lisätietoa kurssin ajankohdasta, kunhan saamme käsityksen, kuinka moni haluaa osallistua.