Tule aloittamaan kesä Skaran tukemilla valmennuksilla!

19.5.2019

Skara järjestää este- ja kouluratsastusvalmennuksia ja tukee jäseniään niihin osallistumisessa.

Estevalmentajana on Kari Nevala. Nevala valmentaa Tuomarinkylässä torstaina 30.5. ja 6.6. päivällä ja iltapäivällä osallistujien toiveiden mukaisesti.

Kouluvalmentajana on Kiki Nyberg. Nyberg valmentaa sekä Tuomarinkylässä että Viikissä su-ma 2.-3.6. Sunnuntain valmennukset järjestetään iltapäivällä tai illalla osallistujien toiveiden mukaisesti. Maanantain valmennukset ovat Viikissä klo 14.30-16.30 ja Tuomarinkylässä klo 17-19(20). Ryhmät ovat kolmen ratsukon ryhmiä.

Estevalmennuksen hinta on 60€/tunti ja kouluvalmennuksen 50€/tunti. Seura tukee ratsukoitaan 30€/tunti, jolloin osallistujalle jää maksettavaksi estevalmennuksesta 30€ ja kouluvalmennuksesta 20€. Voit osallistua yhteen valmennukseen tai vaikka kaikkiin!

Ilmoittaudu viimeistään maanantaina 27.5.2019 Piskulle numeroon 050 567 6835. Kerro ilmoittautumisessa minkä päivän valmennukseen haluat osallistua ja mikä on kellonaikatoiveesi. Kerro myös mikä on tasosi, niin muodostamme ryhmät aikataulutoiveiden ja ratsukoiden tason perusteella.