Kepparikisat 30.5.2019

11.4.2019

Tervetuloa ratsastusseura Skaran järjestämiin keppihevosten kenttäratsastuskilpailuihin helatorstaina 30.5.2019 klo 11 alkaen. Palkinnot sponsoroi Penny&Friends. Luokka vaihtoehtoja on kaksi (2), joihin molempiin sisältyy koulu-, este- sekä maastoesteosuus.

Luokka 1. Kouluosuus : Hevoshullu taitorata-helppo

Esteosuus: ristikko

Maastoesteosuus: n. 20-30cm. Rata selviää kisapäivänä.

Luokka 2. Kouluosuus: Hevoshullu taitorata-keskivaikea

Esteosuus: 30-40/50-60/70-80. HUOM! Kun ilmoittaudut, mainitse haluamasi estekorkeus.

Maastoosuus: 30-40/50-60/70-80. Rata selviää kisapäivänä.

1. Ilmoittautumiset viimeistään 18.5.2019 osoitteeseen kepparikisat.skara@gmail.com
  2. Skaran jäsenille ei osallistumismaksua, muille 5€. Muistathan käydä ennen suoritusta ilmoittautumassa kansliaan!
  3. Toimihenkilö- ja lähtölistat ovat nähtävissä 21.5.2019 alkaen seuran nettisivuilla ja Ratsastuskeskus Viikin ilmoitustaululla!
  4. Kilpailupaikan osoite on Ilmolanraitti 17, 00790 Helsinki.
  5. Järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.
  6. Sijoittuneille jaetaan ruusukkeet ja esinepalkinnot!
  7. Ilmoittautuminen: ilmoita kilpailijan nimi ja ikä, kuulutko ratsastusseura Skaraan, huoltajan nimi ja puhelinnumero, luokka johon osallistut (Luokassa 2 myös esterkorkeus!) sekä keppihevosen nimi!
  8. Sateen sattuessa este- ja kouluosuudet ratsastetaan maneesissa. Maastokoe ratsastetaan ulkona säästä riippumatta, joten varauduthan tarvittaessa sadevaatteilla!
  9. Kilpailuihin voi pukea turvakypärän ja -liivin, mutta se ei ole välttämätöntä.
  10. HUOM! Autoilla saapujat, huomioittehan, että autot jätetään tallin parkkipaikalle.

Aiempaa kisakokemusta ei tarvitse olla, kaikkia neuvotaan ja ennen kaikkea kaikki ovat tervetulleita!

Yhteystiedot:

Sähköposti: kepparikisat.skara@gmail.com