Skara palkitsee kilpailevia jäseniään vuodelta 2018 maksamalla osan kilpailuluvista.

28.11.2018

Skara palkitsee kilpailevia jäseniään vuodelta 2018 hyvittämällä 2/3 D- ja A-kilpailuluvan maksusta jälkikäteen, mikäli kilpailijalla on hyväksytty tulos kyseisen luokan tasolta. Skara hyvittää samoin 2/3 SM-kisojen osallistumismaksusta.

Lähetämme lähipäivinä sähköpostia niille jäsenille, jotka SRL:n Kipan perusteella ovat oikeutettuja kilpailuluvan alennukseen. Pyydämme sähköpostissa ilmoittamaan tilinumeron Skaran sähköpostiin ratsastus.skara@gmail.com mahdollisimman pian ja viimeistään 15.12.2018 mennessä, jotta voimme maksaa hyvityksen. Jos et saa sähköpostia ja olet mielestäsi oikeutettu hyvitykseen, lähetä tietosi ja perustelut Skaran sähköpostiin samoin 15.12.2018 mennessä.