Hei skaralainen! Haluathan edelleen saada Skaran tiedotteet sähköpostina? Toimi tämän ohjeen mukaan.

6.6.2018

EU:n yleinen tietosuoja-asetus (GDPR) tuli voimaan 25.5.2018. Olemme jo aiemmin julkaisseet internetsivuillamme (Ajankohtaista 23.5.2018) tietoa GDPR:n suhteesta seura- ja kilpailutoimintaan ja päivittäneet tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen ("GDPR") vaatimuksia, jäsentietojen sekä kilpailuun osallistuvien henkilötietojen osalta.

Skara lähettää vuosikokouskutsut, jäsentiedotteet ja vastaavat viestit jäsenille sähköpostina. Jotta Skara voi jatkossakin lähettää sinulle sähköpostitse tietoa seuran asioista, tarvitsemme siihen suostumuksesi.

Jos siis haluat edelleen saada sähköpostia Skaralta, lähetä seuraavanlainen suostumuksesi Skaran sähköpostiin ratsastus.skara(at)gmail.com.  ”Haluan vastaanottaa sähköpostitse ratsastusseura Skaralta tietoa seuran asioista”. Näin varmistat, että saat esim. seuran jäsentiedotteet sähköpostitse entiseen tapaan.

Suuri osa jäsenistöä on jo lähettänyt suostumuksensa, mutta mielellään tavoitamme mahdollisimman monet teistä sähköpostitse.

Kiitos jo etukäteen yhteistyöstä ja aurinkoista kesää!

Ratsastusseura Skara ry