Sivuillamme on julkaistu tietoa henkilötietojen käsittelystä seurassamme ja SRL:ssä.

22.5.2018

Hyvä Ratsastusseura Skaran jäsen!

Perjantaina 25.5.2018 tulee voimaan EU:n yleinen tietosuoja-asetus (GDPR) ja nettisivuillamme on julkaistu nyt tietoa GDPR:n suhteesta seura- ja kilpailutoimintaan.

Jäsentietojen käsittelystä seurassamme saa tietoa täältä ja kilpailuun osallistuvien henkilötietojen käsittelystä saa tietoa tästä.

SRL:n jäsenrekisterin tietosuojaselosteeseen voit tutustua tästä linkistä www.ratsastus.fi/gdpr

Skara on myös lähettänyt jäsenille sähköpostin koskien EU:n 25.5.2018 voimaan tulevaa tietosuoja-asetusta. Jos Skaralla ei ole sähköpostiasi tai se on virheellinen, et ole ehkä saanut lähetettyä sähköpostia. Voit siinä tapauksessa toimia alla olevan, jäsenille sähköpostitse lähetetyn viestin mukaan ja lähettää suostumuksesi Skaran sähköpostiin ratsastus.skara(at)gmail.com.

Skara lähettää vuosikokouskutsut, jäsentiedotteet ja vastaavat viestit jäsenille sähköpostina.

Alla kopio jäsenille lähetetystä sähköpostista:

"EU:n yleinen tietosuoja-asetus (GDPR) tulee voimaan 25.5.2018. Jotta Skara voi jatkossakin lähettää sinulle sähköpostitse tietoa seuran asioista, tarvitsemme siihen suostumuksesi.

Jos haluat edelleen saada sähköpostia Skaralta, vastaisitko lyhyesti tähän sähköpostiin (”Haluan vastaanottaa sähköpostitse ratsastusseura Skaralta tietoa seuran asioista”). Näin varmistat, että saat esim. seuran jäsentiedotteet sähköpostitse entiseen tapaan.

Kiitos jo etukäteen yhteistyöstä ja aurinkoista kesää!

Terveisin
Ratsastusseura Skara ry"

Muokattu 19.6.2018. Lisätty linkki SRL:n jäsenrekisterin tietosuojaselosteeseen.