Skaran syyskokous pidettiin lauantaina 25.11.2017 Vartiokylässä. Kokouksessa vahvistettiin vuoden 2018 toimintasuunnitelma, budjetti ja jäsenmaksut sekä valittiin hallitus vuodeksi 2018

28.11.2017

Syyskokouksessa hyväksyttiin vuodelle 2018 toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä jäsenmaksut.

Skaran hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Ainomaija Pippuri yksimielisesti. Hallituksen  jäseniksi valittiin Karo Aarnio-Wihuri, Vivi Fleming-Lehtinen, Aliina Halme, Anna Harmonen, Lyydia Heikkinen, Kristiina Hurmerinta, Liisi Myllykangas, Mauritz Nikander, Hanna Seiro ja  Heidi Tunkelo. Varajäseniksi valittiin Mirka Granlund ja Kati Kemppainen.

Uusina jäseninä hallitukseen tulivat Ainomaija Pippuri, Vivi Fleming-Lehtinen, Kristiina Hurmerinta, Mauritz Nikander ja Kati Kemppainen.

Onnittelut uudelle hallitukselle!