Skaran pääsiäiskisojen yhdistetyn kilpailun voitti Sini Saari ratsullaan Edera Tuusulan Ratsastajista. Onnea voittajille!

16.4.2017

14.-15.4.2017 järjestettyjen pääsiäiskisojen yhdistetyn kilpailun voittivat Sini Saari ja Edera Tuusulan ratsastajista.

Toiseksi sijoittui Katariina Könönen ja Goldencoast Polarr Star Husaariratsastajat ry:stä.

Sekä Sini Saarella että Katariina Könösellä oli sama sijaluku 3, joten jännittäväksi käyneen yhdistetyn kilpailun ratkaisi Sini Saaren paremmat kouluprosentit (63,462%). Katariina Könösen prosentit olivat 63,25.

Yhdistetyn kilpailun kolmas oli Mirka Granlund ja Proud Flash (Ratsastusseura Skara) sijaluvulla 6.

Sijaluvulle 7 tuli sekä Aliina Halme ja Solaris (Ratsastusseura Skara) että Virpi Nättiaho (Ratsastusseura Skara) ja My Cachet.

Sijaluvulle 9 tuli Lotta Häyrinen ja Uricane Husaariratsastajat ry:stä.

Pääsiäiskisojen erilliset tulokset koulu- ja estekilpailuista löydät täältä.