Skaran jäsenmaksu vuonna 2017 on sama kuin kuluvana vuonna. Katso lisää mm. vuoden 2017 jäsenkorttien toimituksesta.

3.12.2016

Skaran jäsenmaksut 2017 löytyvät sivulta Jäsenasiat

Vuoden 2017 jäsenkortit

Vuoden 2017 jäsenkortit postitetaan vuoden toisen Hippos-lehden mukana jäsenmaksunsa alkuvuodesta maksaneille täysjäsenille.
Lehtiajon jälkeen maksaneet sekä perhejäsenet saavat korttinsa erikseen maaliskuun loppupuolella.
Jäsen saa yhden kortin vuoden aikana.
Maksukuitti kelpaa tositteeksi jäsenyydestä kortin saapumiseen asti.
Jäsenkortin mukana on myös jäsenetu ratsastustarvikeliike Horzeen.

Vapaaehtoinen lisävakuutus

Lisävakuutuslasku (12 € vuonna 2017) lähetetään automaattisesti kaikille jäsenille jäsenkortin mukana.
Vapaaehtoinen lisävakuutus kattaa liiton perusjäsenvakuutusta laajemmin ratsastukseen liittyviä tapaturmia.
Vuonna 2016 lisävakuutuksen lunastaneiden lisävakuutusturva on voimassa maaliskuun 2017 loppuun asti edellyttäen, että jäsen maksaa jäsenmaksunsa eräpäivään mennessä.
Vuoden 2017 alussa (tammi-maaliskuussa) lisävakuutuksen uusille tilaajille on käytössä sähköinen tilauslomake, joka poistuu käytöstä maaliskuun jälkeen.