Seuran syyskokous pidettiin lauantaina 19.11.2016 Vartiokylän työväentalolla. Kokouksessa hyväksyttiin vuoden 2017 toimintasuunnitelma, budjetti ja jäsenmaksut sekä valittiin hallitus ja muut toimihenkilöt vuodelle 2017.

22.11.2016

Skaran hallitukseen valittiin vuodeksi 2017 seuravat henkilöt:

Hallituksessa jatkavat: Karo Aarnio-Wihuri, Mirka Granlund, Anna Harmonen, Hanna Halme, Hanna Heinonen, Elisa Pajunen, Hanna Seiro ja Heidi Tunkelo. Uusi jäsen hallituksessa on Iida Korkiamäki ja Laura Simpura siirtyy varajäsenestä varsinaiseksi jäseneksi. Lyydia Heikkinen jatkaa varajäsenenä ja uutena varajäsenenä aloittaa Aliina Halme. Puheenjohtajana jatkaa Liisi Myllykangas.

Toiminnantarkastajaksi valittiin Seija Forsström ja varatoiminnantarkastajaksi Janna Pietikäinen.

Onnittelut kaikille valituille!

Toimintasuunnitelma löytyy sivulta 'seura/toimintasuunnitelmat ja toimintakertomukset' tai klikkaamalla tätä linkkiä: Toimintasuunnitelma 2017.