Kouluratsastuksen rataharjoitus 18.7.2016 Nevaksessa. Päivitetty: Lisätty Va B:0. Helppo B: FEI lasten esiohjelma A2015

6.7.2016

Tervetuloa Ratsastusseura Skaran ja Nevaksen Ratsastajien järjestämiin kouluratsastuksen rataharjoituksiin maanantaina 18.7.2016 klo 17 alkaen Nevas Sport Horses -tallille. Rataharjoitus on ensisijaisesti Skaran ja Nevaksen Ratsastajien jäsenille sekä Nevaksen tallin asiakkaille – muitakin osallistujia voidaan harjoitukseen ottaa, jos aikataulut tämän mahdollistavat. Ratamaksu on Skaran ja Nevaksen ratsastajien jäseniltä 20 euroa ja muilta 25 euroa. Ratamaksut maksetaan paikan päällä.
Osallistujia voidaan ottaa maksimissaan 25, joten ilmoittaudu ajoissa! Voimme jonkun verran vaikuttaa aikatauluihin, joten ilmoita osallistumisen yhteydessä mahdollisista aikataulutoiveista. Varsinainen rata rakennetaan ulkokentälle ja verryttely tapahtuu maneesissa.
Rataharjoituksessa ratsastaja saa valita tason, jolla ratsastaa (Helppo C, B ja A). Jos kiinnostusta vaativan radalle löytyy, voidaan sekin mahdollisuuksien mukaan järjestää. Lähtöjärjestyksestä informoidaan Facebookissa viimeistään Lauantaina 16.7.
Tuomari arvostelee ratsukon normaalin koulukisan tavoin sihteerin avustuksella, mutta pisteitä ei lasketa eikä sijoituksia jaeta. Tuomari antaa myös kullekin ratsukolle suullisen palautteen ratsukolle suorituksen jälkeen ja saattaa pyytää uusimaan jonkun ongelmallisen kohdan ohjelmasta.
Ratsastajan asuna säähän sopiva siisti ratsastusasu, ei raippaa. Hevosella voi käyttää suojia tai pinteleitä.
Harjoituksiin tarvitaan myös vapaaehtoisia sihteereitä. Ilmoittaudu siis myös sihteeriksi samaan ilmoittautumisosoitteeseen.
Sitovat ilmoittautumiset tulee tehdä sähköpostilla osoitteeseen skarakilpailut@gmail.com to 14.7.2016 mennessä. Ilmoittautumiseen tulisi liittää seuraavat tiedot: ratsastajan nimi/seura, hevosen nimi sekä rata, jonka haluaa ratsastaa. Lisätiedusteluja voi tehdä samasta osoitteesta.

Valinnaiset radat (rata A):
Helppo C: Tutustumisluokan kouluohjelma (Rata A)
Helppo B: FEI lasten esiohjelma A2015
Helppo A: FEI:n kenttäkilpailuohjelma 1* B 2015
Vaativa B:0

Tervetuloa harjoittelemaan, toimihenkilöksi ja katsomaan!!

HUOM! Tulo Nevakseen Kalkkirannantien/Hakkalandintien kautta ja poistuminen Nevaksentien/Spjutsundintien kautta!

Leena-Mari Lähteenmaa
Ratsastusseura Skara