Seuran syyskokous pidettiin lauantaina 21.11.2015 Vartiokylän työväentalolla. Kokouksessa hyväksyttiin vuoden 2016 toimintasuunitelma. budjetti ja jäsenmaksut sekä valittiin hallitus ja muut toimihenkilöt vuodelle 2016.

22.11.2015

Skaran hallitukseen valittiin vuodeksi 2016 seuravat henkilöt:

Hallituksessa jatkavat: Karo Aarnio-Wihuri, Mirka Granlund, Anna Harmonen, Kristiina Hurmerinta ja Hanna Seiro. Puheenjohtajana jatkaa Liisi Myllykangas. Uusiksi hallituksen jäseniksi valittiin Hanna Halme, Hanna Heinonen, Elisa Pajunen, Ainomaija Pippuri ja Heidi Tunkelo ja varajäseniksi Lyydia Heikkinen ja Laura Simpura.

Toiminnantarkastajana jatkaa Heta Leskinen ja varatoiminnantarkastajaksi valittiin Janna Pietikäinen.

Onnittelut kaikille valituille!

Toimintasuunnitelma löytyy sivulta 'seura/toimintasuunnitelmat ja toimintakertomukset' tai klikkaamalla tätä linkkiä: Toimintasuunnitelma 2016.