SRL:n jäsenkyselyyn vastaamalla voit voittaa liput Horse Show'hun! Vastaamalla kyselyyn voit vaikuttaa Ratsastajainliiton toimintaan. Niinpä kannattaa kertoa mielipiteensä ja täyttää alla oleva jäsenkysely (linkki).

13.4.2015

Jäsenkysely - vastaa ja voita liput Horse Show'hun!

Nyt juuri Sinulla on erinomainen mahdollisuus vaikuttaa Ratsastajainliiton toimintaan ja saada äänesi kuuluville, joten tartu tilaisuuteen täyttämällä alla oleva jäsenkysely (linkki). Kyselyssä on myös muutamia erityisesti nuorille suunnattuja kysymyksiä! Kerro rohkeasti mielipiteesi liiton eri palveluista ja toiminnoista ja anna halutessasi vapaamuotoista palautetta. Vastauksesi auttavat liittoa kehittämään toimintaansa entistä paremmin jäsenistönsä näköiseksi.

Kyselyyn vastaaminen on helppoa, eikä aikaakaan kulu kuin 5-10 minuuttia. Vastaamalla voit myös osallistua lopussa olevaan arvontaan, josta voit voittaa kahden hengen liput lokakuussa järjestettävään Helsinki International Horse Show’hun!

Kysely on käynnissä 1.5. saakka.

Kiitos jo etukäteen ajastasi!

Aurinkoista ja kavioiden kopseista kevättä toivottaen Ratsastajainliiton Nuoret Päättäjät

Linkki kyselyyn: https://my.surveypal.com/J%C3%A4senkysely-kev%C3%A4t-2015---19032015