Kiinnostaisiko sinua osallistuminen Skaran toimintaan hallituksen kautta? Muutaman henkilön aktiivista panosta kaivataan ensi vuonna erilaisissa tehtävissä. Lue lisää.

8.10.2013

Hallitus organisoi seuran toimintaa, järjestää kilpailuja, tapahtumia jne. Monenlaista taitoa ja myös ideoita tarvitaan seuran toiminnan pyörittämiseen. Hallituksessa on erilaisia tehtäviä: puheenjohtaja, varapuheenjohtaja, jäsensihteeri, sihteeri, talousasioista ja kirjanpidosta vastaava, nuorisotoiminnasta (ponikerhot ym.) vastaava, nettisivuista vastaava, kilpailujen järjestäjiä ja toimihenkilöitä, buffan hoitajia unohtamatta. Tässä siis vain joitakin. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä Karoon, Hannaan, Liisiin tai keneen tahansa hallituksen jäseneen lokakuun aikana. Kts. Skaran nykyinen hallitus.
.