Lokakuussa suoritettuun jäsenkyselyymme saimme yhteensä 103 vastausta. Kiitämme vielä kaikkia vastaajia. Klikkaamalla tätä uutista pääset seuraavalle sivulle, jolla on yhteenveto jäsenkyselystä.

21.11.2012

Skaran jäsenkysely

Lokakuussa suoritettuun jäsenkyselyymme saimme yhteensä 103 vastausta. Vastaajista 47 oli ponikoulun ratsastajia, 10 ponilapsen vanhempia, yksityisratsastajia 28, Eriksnäsin tuntiratsastajia 12 ja muita 6.

Kokonaisuutena Skara sai varsin hyvän arvion toiminnastaan kouluarvosanoilla mitattuna, keskiarvoksi muodostui 8,1. Eniten annettiin yhdeksikköjä ja toiseksi eniten kahdeksikkoja.

Kyselyssä nousi esiin kiinnostus kilpailuihin ja valmennuksiin. Luento hevosen hyvinvoinnista kiinnosti myös laajalti. Vierailukohteista kiinnostivat erityisesti hevossairaala ja jokin kisamatka.

Vastaajista yhdeksän henkilöä kymmenestä osallistuisi seuran pikkujouluun ja kahdeksan kymmenestä talkoisiin tallilla. Ilahduttavaa oli myös, että ponilasten vanhemmista puolet oli halukas osallistumaan seuran toimintaan vapaaehtoisena.

Skaran hallitus on suunnitellut seuran ensi vuoden toimintaa jäsenkyselyn palautteen perusteella. Toimintasuunnitelmaehdotuksemme, joka käsitellään vuosikokouksessa 5.12. sisältää mm. kaksipäiväiset aluemestaruuskilpailut Laakson kentällä, luennon hevosen hyvinvoinnista, ponilasten vanhemmille perushevostaitoja sekä vierailut eläinsairaalaan ja raveihin - ja paljon muutakin.

Seuran pikkujoulu on keskiviikona 5.12. klo 18 Kulosaaren kartanossa. Pikkujoulun yhteydessä on nyt mahdollisuus ilmoittautua monenlaisiin seuran vapaaehtoistehtäviin, joita on mm. junioritoiminnassa, kisoissa ja buffetissa. Seuran vuosikokous on samassa paikassa klo 17.30. Sinne ovat kaikki jäsenet tervetulleita.

Tapaamisiin pikkujoulussa!

SKARA