Nyt poneista ja hevosista pitäville lapsille on uusi harrastuskerho: KEPPIHEVOSET. Ratsastusseura Skara aloittaa uuden toiminnan Viikissä, jossa askarrellaan, liikutaan ratsastaen keppareilla ja opitaan hevostaitoja.

27.8.2012

@Flickr.BohemianCoast

KEPPIHEVOSET

Ratsastusseura Skara aloittaa uuden toiminnan Viikissä, jossa askarrellaan, liikutaan ratsastaen keppareilla ja opitaan hevostaitoja.  Kerhossa ei hoideta eläviä poneja, eikä oleskella tallissa. Kerholaiset eivät tarvitse ratsastustaitoa tai tietoa poneista. Kerhon ohjaajana toimii nuorten kanssa toimiva valmentaja ja apuna on nuoria kepparikoutseja. Askartelunohjaajana on mukana keppareista kirjan kirjoittanut harrastaja.

AIKA: LAUANTAISIN 8.9. – 15.12.2012

Aloitus  8.9. klo 12-14 Asukastalo Kaari

Askartelukerrat  15.-29.9. klo 12-14 Asukastalo Kiila

Liikuntaa ja hevostaitoja 6.10.-8.12. klo 11.30 – 12.45 Viikin ponikoulun maneesi

15.12. Keppihevoskatrilli ja pikkujoulujuhla

Kerho on tarkoitettu n. 6-11 –vuotiaille lapsille, jotka asuvat Viikissä tai ratsastavat Viikin ponikoululla.

Ilmoittautumisaika kerhoon on 28.8. -  5.9.  Kerhoon voidaan ottaa 15 lasta. Puolet paikoista on varattu ei-ratsastaville lapsille. Jos ilmoittautuneita on enemmän kuin voidaan kerhoon ottaa, kerholaiset valitaan arpomalla. Jokainen mukaan pääsevä kerholainen saa tervetuloviestin, jossa on kerho-ohjeet. Kerho on maksuton, mutta kerholaisten edellytetään liittyvän syyskaudeksi/kerhon ajaksi järjestävään ratsastusseuraan Skaraan. Kerholaisten käyttämistä askartelutarvikkeista peritään materiaalimaksu.

Ilmoittaudu sähköpostilla osoitteeseen janna.pietikainen@iki.fi

ja kerro kerhoon ilmoittautuvan lapsen nimi, ikä ja osoite sekä huoltajan nimi. TÄRKEÄÄ: Kerro myös ratsastaako lapsesi ja onko hän jo Skaran  jäsen.

Kerromme jatkossa keppihevoskerhoon liittyvistä asioista seuran internetsivuilla etusivun ajankohtaista-osiossa ja/tai uudella keppihevoskerho-sivulla.