Karlvikin Ratsastajien kevätkokous pidetään lauantaina 24.3.2012 klo 14 Hangelby FBK/VPK:n talolla. Ennen kokousta mielenkiintoinen ELL Katja Lahdenvuon luento hevosen terveydestä ja sairauksista. Tervetuloa!

16.3.2012

Tervetuloa kaikki jäsenet Karlvikin Ratsastajien kevätkokoukseen lauantaina 24.3.2012 n. klo 14.

Tavanomaisten kevätkokouksen aiheiden lisäksi asialistalla on myös seuran sääntömuutos, joista keskeisin on seuran nimen muuttaminen Skara ry:ksi. Jäsenille lähetetään sähköpostitse yksityiskohtaisempi kokouskutsu, joka on julkaistu myös sivulla seura > vuosikokoukset.

Kokous pidetään ELL Katja Lahdenvuon luennon jälkeen. ELL Katja Lahdenvuon luento on avoin myös muille kuin seuran jäsenille. Jäsenille tilaisuus on maksuton, muilta maksu 10 €.

Tervetuloa!

Karlvikin Ratsastajat ry