Perushoitomerkkiin tähtäävä hoitokerho aloittaa Viikissä sunnuntaina 11.3. klo 15. Suuren osallistujamäärän vuoksi jaamme kerhon kahteen ryhmään. Toinen aloittaa sunnuntaina 18.3. klo 16. Ilmoittautuneet saavat sähköpostin, jossa kerrotaan oma ryhmä.

7.3.2012

Perushoitomerkkikerho aloittaa sunnuntaina 11.3. klo 15 ja on avoin vähintään seitsemänvuotiaille seuramme jäsenille. Toinen vastaava kerho aloittaa viikkoa myöhemmin sunnuntaina 18.3. klo 16. Ilmoittautumiset sähköpostitse osoitteeseen janna.pietikainen@iki.fi etukäteen. Ponikerholaisille lähetetään vahvistus kerhopaikasta ja ryhmästä.

Hoito I –merkkiä suorittaville suunnattu ponikerhokurssi järjestetään, mikäli kiinnostuneita osanottajia ilmaantuu.

Ponikerhoista tarkemmin ponikerhot -sivulla.

Viikin ponitalli järjestää lisäksi nykyisille poninhoitajille torstaisin oman kerhon, mistä löydät tietoa Viikin ponitallin sivuilta.

Tervetuloa!