Seuran uusi puheenjohtaja Noora Lamberg aloittaa hallituksen kuukausikatsaukset kertomalla näkemyksiään seuran toiminnasta ja tavoitteista.

2.3.2011

Hallituksen jäsenet kirjoittavat jatkossa kuukausittain katsauksen seuran toiminnasta

Hallituksen jäsenet kertovat jatkossa kukin vuorollaan seuran toiminnasta. Kuukausikatsaukset  aloittaa uusi puheenjohtaja Noora Lamberg tervehdyksellään, jossa hän valottaa ajatuksiaan seuran toiminnasta ja tavoitteista. Noora toteaa, että SkaRan tärkeimpänä tehtävänä on tarjota jäsenilleen monipuolista toimintaa, ottaen huomioon kaikki eri ikäiset ja tasoiset ratsastajat tukijoukkoineen. On tärkeää muistaa kaikki kilparatsastajista pieniin nappularatsastajiin seuran toimintaa suunniteltaessa. Enemmän Nooran ajatuksia voit lukea kuukausikatsaus sivulta, kts. linkki yllä.

Kuukausikatsaukset korvaavat jatkossa hallituksen pöytäkirjat, joita ei enää julkaista internet-sivuilla.