Skara järjestää SPR:n kanssa ensiapukurssin, joka on yleisten ensiaputaitojen ohella suunnattu ratsastusurheiluun ja – kilpailuihin.

8.10.2016

SPR:n hätäensiapukurssi 4 t
Asukastalo Kaari, Viikki

Rajoitetun osanottajamäärän vuoksi ensiapukurssi on tarkoitettu erityisesti ratsastuskilpailujen ja tapahtumien toimijoille. Kurssille voidaan ottaa enintään 15 henkilöä, ja siksi etusija on seuran toimintaan, kilpailuihin ja tapahtumiin osallistuneille/osallistuville. Osallistujien tulee olla 15 vuotta täyttäneitä Skaran jäseniä. Pyrimme täyttämään paikat edellä mainituilla edellytyksillä ja ilmoittautumisjärjestyksessä.

Kurssi järjestetään sunnuntaina 6.11.2016 klo 12.15 – 15.45 Viikissä asukastalo Kaaressa, Tilanhoitajankaari 9, 00790. Saavuthan paikalle jo klo 12.

Kouluttaja on Punaisen Ristin ensiavun ja terveystiedon kouluttaja (ETK), jonka pohjakoulutus on sairaanhoitajan tai terveydenhoitajan tutkinto. Kurssi sisältää opetusta 4x45 min ja tauon.

Seura sponsoroi yli puolet kurssin hinnasta. Osallistujan hinnaksi tulee 20 euroa/henkilö.

Sitovat ilmoittautumiset Skaran sähköpostiin ratsastus.skara@gmail.com viimeistään sunnuntaina 23.10.2016. Osallistujat saavat vahvistuksen osallistumisesta ja maksutiedot, minkä jälkeen osallistumismaksu 20 e maksetaan seuran tilille viimeistään 31.10.2016.

Tervetuloa!

Asukastalo Kaari: http://www.viikki.fi/kaari/7