Suomen Ratsastajainliitolla on ratsastajien valmennukseen Talent-ohjelma. Skara on hakenut Talent-seuraksi tavoitteena järjestää yhdessä Ratsastuskeskus Karlvikin kanssa valmennusta junioriratsastajille. Haku ryhmiin on marraskuussa. Kts. lisää.

9.11.2014

SRL on hakenut uusia ratsastusseuroja Talent-ohjelmaansa ja myös Skara on hakenut SRL:n Talent-seuraksi tarkoituksena järjestää yhdessä Ratsastuskeskus Karlvikin kanssa valmennusta Talent-ryhmissä junioriratsastajille seuraavasti:

1) Omalla/vuokrahevosella valmentautuminen Skaran Talent-ryhmässä muuallakin kuin Viikissä (mm. Eriksnäsissä)
2) Talent-valmentautuminen Viikin ponitallin hevosilla Viikissä

Skaralainen junioriratsastaja (alle 18 v.), jos sinua kiinnostaa valmentautuminen Talent-ryhmässä, lähetä avoin hakemus marraskuun aikana seuralle skara@netti.fi. Kerro hakemuksessa ainakin nimesi, ikäsi, ratsastuskokemuksesi, tavoitteesi, onko sinulla oma poni/hevonen ja missä ratsastat sekä miksi haluat talent-ryhmään. Jos sinulla on oma/vuokrahevonen, kerro myös hevosestasi.

Tällä hetkellä toimivat jo Viikissä ja Eriksnäsissä ratsastuskoulun järjestämät talent-ryhmät, jotka muuttuvat junioreiden osalta SRL:n talent-ryhmiksi.  Käytännössä niiden toiminta jatkuu nykyisen kaltaisena eikä näissä ryhmissä ratsastavien tarvitse lähettää hakemusta, koska haku on ollut jo aiemmin.

Uusille talent-valmennukseen hakeville/valituille pyrimme järjestämään yhdessä Ratsastuskeskus Karlvikin/Viikin ponikoulun kanssa soveltuvan valmennusryhmän. Aikataulut ovat vielä avoimia ja ne sekä valmennuspaikka riippuvat sekä hakijoiden määrästä että myös valmentajien aikatauluista ja mahdollisuuksista valmentaa muuallakin kuin Eriksnäsissä ja Viikissä.

SRL:n sivuilta voit lukea lisää talent-ohjelmasta: