Skaran pikkujoulua vietetään lauantaina 29.11.2014 klo 18 alkaen Kurkimäen korttelitalossa. Kutsu on lähetetty jäsenille vuosikokouskutsun yhteydessä sähköpostitse. Kutsu myös tämän uutisen liitteenä. Muistathan ilmoittautua viim. 21.11. Tervetuloa!

6.11.2014

Tervetuloa Skaran pikkujouluihin Kurkimäen korttelitalolle lauantaina 29.11. klo 18!

Ohjelmassa jouluruokailun ohella mm. keppariesitys, tietovisa, ratsastusmerkkien, seuramestaruuspokaalien ja huomionosoitusten jako. Joulupukki vierailee myös, joten otathan mukaan pienen lahjan pukinkonttiin.

Tilaisuus on skaralaisille ilmainen, perheenjäseniltä ja muilta 5 €/hlö.

Ilmoittautuminen pikkujouluihin viimeistään perjantaina 21.11. skara@netti.fi tai tallin ilmoitustaulun listaan.

Tervetuloa koko perheen voimin sekä erityisesti 2014 ratsastusmerkin suorittaneet!

Ratsastusseura Skara ry